فروشگاه لوازم جنسی

نقش لوازم جنسی در رابطه بسیار زیاد و تاثیر گذار است اما در کشور ما چون برخلاف قوانین و احکام شرع می باشد خرید و فروش این محصولات ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

اگر بخواهیم لوازم جنسی را در دو دسته‌بندی کلی قرار دهیم،به طور کلی می‌توان گفت که این محصولات به دو حالت فیزیکی و خوراکی در بازار قابل تهیه هستند.

محصولات خوراکی که متاسفانه این روزها نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت آنها نیز در بازار به وفور یافت می‌شود شامل انواع قرص با خاصیت تاخیری، افزایش نعوظ و افزایش دهنده حجم منی می‌شود.

برای تهیه این محصولات توصیه می‌کنیم حتما به داروخانه و یا مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید تا از اصالت کالا مطمئن باشید.

در دسته محصولات فیزیکی که استعمال خارجی دارند می‌توان به اسپری، ژل‌ها و انواع کاندوم اشاره کرد. در حال حاضر انواع اسپری و ژل آمیزشی در بازار وجود دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید آنها را تهیه کنید.

از جمله خواصی که این محصولات به شما ارائه می‌دهند می‌توان به افزایش نعوظ، افزایش مدت زمان رابطه (تاخیری)، تنگ کننده واژن، افزایش گرما و حس لذت بیشتر، محصولات اسانس‌دار و عطری که به خوشبو شدن آلت جنسی دو طرف کمک می‌کنند اشاره کرد. ژل‌های آمیزشی می‌توانند کاربردهای دارویی هم داشته باشند، برای مثال برخی از انواع ژل‌ها عفونت و باکتری‌های مضر را از بین برده و به برقراری رابطه‌ای سالم‌تر و تمیزتر کمک می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین و البته پرکاربردترین لوازم جنسی که این روزها توسط درصد بالایی از زوج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد کاندوم‌ها هستند که در تنوع بسیار گسترده‌ای در بازار عرضه شده و هر زوج می‌توانند بسته به نیاز و سلیقه خود آنها را خریداری کنند.

فروشگاه لوازم زناشویی

دیگر وسیله یا به نوعی لباسی که بسیار تحریک کننده و موثر میباشد لباس فانتزی بوده که با توجه به نوع این لباس باعث نعوظ بهتر آقا و تحریک طرفین میگردد .

این نوع لباس ها را بیشتر با مدل های آن میشناسید که همان کاستوم پرستاری ، کاستوم خلبانی و … . برای بهتر درک شدن موضوع ارجاع میدهیم به کلیپی که چند مدت پیش در فضای مجازی منتشر شده بود و عبارت «« جمله امشب میخوام پرستارت باشم »»  را باب کرد.

در اهمیت ایجاد تغییر در رابطه زناشویی باید بگوییم هر چه بتوانیم از یکنواختی خارج کنیم تاثیر بیشتری در زندگی ما میگزارد.

فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور

روغن کندش
شاید از خودتان میپرسید این روغن چیست ؟ تقریبا هیچ مرد و زنی از شریک جنسی خود که ابرو نداشته باشد خوشش نمیاید، حال چاره کار چیست ؟ میتوان به جد گفت که روغن کندش بهترین روغن برای افزایش رشد مو هست و خواص بسیار زیادی دارد که کاربرد های متفاوتی دارند . اصلی ترین کاربرد این روغن برای افزایش رشد، تقویت و پر پشت شدن مژه، ابرو، و مو هست. از دیگر خواص گیاه کندش میتوان به درمان سینوزیت، تقویت کننده بینایی، عطسه آور قوی، درمان کننده بیهوشی ناشی از صرع اشاره نمود .