برای خرید کاندوم با قیمت مناسب کلیک کنید

نام علمی کاندوم در داروخانه

نام علمی کاندوم در داروخانه همان کاندوم (Condom) است ولی به دلیل خجالت و شرم اشتباهی که بسیاری از مردم در هنگام مراجعه به داروخانه برای خرید این محصول دارند، با نام هایی مانند کاپوت، گودلایف یا کدکس محصول مورد نظر را درخواست میکنند که این نام ها در واقع نام برندهای تولید کننده این محصول هستند.

البته اکثر داروخانه ها برای راحتی مشتریان استندهایی را در نزدیکترین قسمت فروشگاه خود به درب خروج قرار داده اند و محصولات زناشویی را در این قسمت عرضه میکنند.

کاندوم وسیله است برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری های واگیردار مقاربتی در هنگام داشتن رابطه جنسی که با جلوگیری از ورود منی مرد به داخل رحم در هنگام انزال و ارضای جنسی مرد، نقش بسزایی را در آلوده شدن افراد به بیماری هایی مانند ایدز و هپاتیت و تولد کودکان ناخواسته ایفا میکند.

کاندوم عموما از جنس لاتکس که یک صمغ طبیعی است و یا پلی یورتان که یک پلیمر مصنوعی است تهیه میشود.

با اتخاذ چنین رویکردهایی افراد با خیال آسوده تری به خرید کاندوم از داروخانه میپردازند و آمار جالبی که در این رابطه منتشر شده است نشان میدهد که در سال ۲۰۱۸ فروش این محصول در اروپا ۱۵ میلیون عدد و فروش لوازم آرایشی تنها ۸٫۲ میلیون مورد بوده است و این آمار برای کشور ما در همین مدت مشابه از فروش رنگ مو و لوازم آرایشی بیشتر بوده است.

اصول خرید کاندوم از داروخانه یا مراکز دیگر

رعایت اصول زیر به شما کمک می کند کاندوم را به راحتی و بدون هیچ خجالتی خریداری کنید. پس اصول زیر را به دقت مطالعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید کاندوم نمایید.

هدف شما چیست؟

اگر بخواهید بعد از مراجعه به داروخانه تصمیم بگیرید که چه کاندومی مناسب شما است، قطعا با مشکل رو به رو می شوید؛ چرا که کاندوم ها بسیار متنوع هستند و هرکدام کاربرد خاصی دارند.

بهتر است قبل از اقدام به خرید کاندوم، به سایت های مختلف سر بزنید و با انواع کاندوم آشنا شوید؛ سپس ویژگی های هر کدام را مطالعه کنید و زمانی که انتخاب کردید، به داروخانه مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید. این کار باعث می شود مدت زمان کمتری را در داروخانه سپری کرده و با افراد کمتری رو به رو شوید و در نتیجه خجالت کمتری خواهید کشید.

محل مناسب کجاست؟

خرید کاندوم مانند دیگر محصولات نیست که شما به راحتی به مرکزی که یک از آشنایانتان کار می کند، مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید. بهتر است برای خرید کاندوم، به مراکزی مراجعه نمایید که آشنایی در آن جا وجود ندارد این کار تا حد زیادی از خجالت شما می کاهد؛ زیرا می دانید بعد از خرید، دیگر با فروشنده رو به رو نخواهید شد.

اندازه مناسب را بدانید

یکی از مشکلاتی که در ایران وجود دارد، این است که زوج ها به علت خجالت، کاندوم مناسب را خریداری نمی کنند؛ به همین علت بیشتر کاندوم های تنگ را استفاده می کنند که متناسب با قطر آلت تناسلی آن ها نیست؛ به همین علت کاندوم در طول رابطه حداکثر کشسانی را تجربه کرده و پاره می شود و باعث ایجاد بارداری می شود.

قطعا دانستن نام دیگر کاندوم در داروخانه به شما کمکی نخواهد کرد؛ اما دانستن اندازه آلت تناسلی به شما کمک می کند مناسب ترین کاندوم را خریداری نمایید.

خرید کاندوم مانند خرید قرص سرماخوردگی نیست

کاندوم یک محصول جنسی است و داروخانه ها نیز به طور معمول شلوغ هستند؛ بنابراین شما نمی توانید وارد داروخانه شوید و بلند بگویید که قصد خرید کاندوم دارید؛

چرا که نگاه های زیادی به سمت شما جلب شده و خجالت شما چندین برابر خواهد شد.

برای این که کاندوم را به راحتی خریداری کنید، در قدم اول اگر مرد هستید، مسئول مرد در داروخانه را صدا زده و به آرامی درخواست خود را با او در میان بگذارید و اگر زن هستید نیز با مسئولین زن درباره محصول مورد نظر صحبت کنید.